Mit Betalingsoverblik
Betal regninger til Morsø kommune via ”Mit betalingsoverblik”. Klik på den grønne boks herunder.

Hvad kan jeg også bruge 'Mit betalingsoverblik' til?
På ”Mit betalingsoverblik” kan du eksempelvis se oplysninger om, hvad du har betalt / skal betale for dit barns daginstitution, eller hvad du skylder i ejendomsskat.
Når du får en regning fra kommunen, kan du altid se betalingsfristen. Har du spørgsmål til din regning, skal du kontakte den afdeling, der står som afsender.
Hvis jeg ikke kan betale til tiden?
Hvis du ikke har mulighed for at betale til tiden, skal du kontakte Opkrævning. Gør du ikke det, risikerer du af få en rykker med gebyr. Kommunen kan også sende din restance til inddrivelse hos Gældsstyrelsen.
Der er også mulighed for selv at foreslå en afdragsordning.
Klik på den grønne knap for at komme i gang.
For videre informationer om Mit Betalingsoverblik og betaling via MobilePay se videoerne nedenfor.
Kontakt
Borgerservice
Morsø Kommune
Jernbanevej 7
7900 Nykøbing Mors
borgerservice@morsoe.dk
Telefon: 9970 7000
Hjælp til selvbetjening
Den Digitale Hotline
Telefon: 7020 0000
Mandag til torsdag kl. 8.00 - 20.00
Fredag kl. 8.00 - 16.00
Søndag kl. 16.00 - 20.00
Lukket lørdage og helligdage.
Kontakt
Bestil tid i Borgerservice
Skal du besøge Borgerservice, skal du bestille tid.
Du kan bestille tid både med og uden NemID/MitID på følgende link:
Kan du ikke selv bestille tid, kan du ringe til Den Digitale Hotline og få hjælp på tlf. 7020 0000
Åbningstider - Den Digitale Hotline:
Mandag til torsdag, kl. 8.00 - 20.00
Fredag, kl. 8.00 - 16.00
Søndag, kl. 16.00 - 20.00
Der er lukket lørdage og helligdage.