BorgerApp og Den Digitale Hotline

Mangler du hjælp til selvhjælp - prøv BorgerApp, som kan hentes her.

Indhold

Driller selvbetjeningen kan du ringe til Den Digitale Hotline, som også har åbnet, når kommunen lukker.

Hent BorgerApp og få hjælp til vores digitale selvbetjeningstilbud

Med BorgerApp kan du nu se Morsø Kommunes digitale selvbetjeningstilbud direkte på din mobil eller tablet. BorgerApp hjælper dig med at klare de mest almindelige henvendelser til det offentlige – digitalt og lige ved hånden.

Skal du melde flytning, søge boligstøtte, ændre kørselsfradrag, skifte navn eller noget helt andet, så kan du med BorgerApp både få direkte adgang til digital service 24 timer i døgnet, og der er hjælp at hente hvis tingene driller, og du har brug for at tale med en medarbejder hos kommunen eller en anden myndighed.

BorgerApp virker på både telefoner og tablets, der kører Android, iOS eller Windows. Den ligger i henholdsvis App Store, Google Play og Windows Live og på www.borgerapp.dk, hvor der er et direkte link til download af app’en.

Den Digitale Hotline

Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid.

Telefon 7020 0000

Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger? På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen. Og der er åbent når kommunen har lukket.

Åbningstider:

• Mandag til torsdag 8.00 - 20.00
    • Fredag 8.00 - 16.00
    • Lørdag lukket
    • Søndag 16.00 - 20.00
    • Der er lukket på helligdage

Hvad kan hotlinen hjælpe med?

Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed. Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger. Hotlinens medarbejdere har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.