Sundhedsvejen - din genvej til sundhedsplejersken

På sundhedsvejen.dk kan du følge dine børns udvikling gennem sundhedsplejerskens notater og registreringer.

Via hjemmesiden www.sundhedsvejen.dk kan du kommunikere hurtigt og fleksibelt med din sundhedsplejerske, og du kan se dit barns journal.

På sundhedsvejen kan du kommunikere med din sundhedsplejerske og følge dit barns udvikling ved at se journalnotater og målinger.

Henvendelser vedrørende akut sygdom skal ikke ske via sundhedsvejen. Ved feber og andre sygdomstegn skal du kontakte lægen.

På sundhedsvejen finder du bl.a. oversigt over dine kommende aftaler med sundhedsplejersken, deltagerliste over dine grupper - eksempelvis forældregruppe/FIF.

Du kan skrive og læse mails fra din sundhedsplejerske. Du kan også uploade billeder af dine børn og ændre dine personlige indstillinger.

Følg linket til sundhedsvejen.dk her og husk at have din Nem-ID eller MitID klar.